Tema: Re: req: laikinu roletu uz pigiai
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-14 12:57:02
Na tai organizuoji ikurtuviu vakareli ir paprasai, kad dovanu nepakuotu, o pakavimo popieriu atnestu atskirai.
Po vakarelio ta pakavimo popieriu graziai priklijuoji prie lango :) Kai kurie popieriai labai panasus savo rastu i roletus, vonioje laikinai buvau taip padares - jei ne problema, kad negali pakelti/nuleisti tai ir butu likes toks sprendimas :)

T:)