Tema: Re: laikinu roletu uz pigiai
Autorius: Ostapas
Data: 2012-06-14 12:43:59
Aš norėčiau kabint ant varčios kažkaip - pas mane suveriamas langas (t.y. iš
dviejų dalių), vieną dalį atidarinėju vėdinimui (kartais ir visą naktį taip
lieka). Tai turbūt norėtųsi ir roletų dviejų.
o gal yra koks nors sprendimas kaip pakabint angoj nieko negręžiant? kažkaip
panašiai kaip būna strypai dušo užuolaidoms su spyruoklėm.