Tema: Re: Cross|COM: Vabalų sezonas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-05-17 16:07:55
Žiūrint nuo mano matomos mano savikainos tai mažmeninės kainos gan
krikščioniškos. Tiesą pasakius nenagrinėjau, netyriau kokia situacija
pasauly. Pamačiau, kad jau paleido į prekybą (gal tik pora dienų) ir
dalinuosi, galimai naudinga/aktualia info :)

O ir už tarpininkavimą/dalyvavimą šitoj komercijoj sau pasilieku tikrai ne
ant dešros ir ne ant sviesto. Nuo vieno devaiso liks kefyrui, nuo kito
bulkutei, nuo likusių - vaikui ant ledų ir žmonai ant arbūzo ;-]

"@runAsUser"  wrote in message news:jp2srm$6m3$1@trimpas.omnitel.net...

O antkainis situ prekiu krikscioniskas ar lietuviskas? Tingiu su e-shop'ais
lyginti :)