Tema: Re: gyvatvorės atstumas nuo tvoros
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-05-16 14:41:06
Teks, matyt, jei nenori veliau gerai isisaknijusiu medeliu/krumu persodineti.
Pas mani po ziemos kelios pagret tujos (vienam kraste buvo kazkokios kitokios veisles susodintos) issalo, ar, greiciau, susirgo, zmona liepe iskasti ir utilizuoti, tai darbelio buvo pakankamai, o jei ju keliolika ar keliasdesimt ?
P.S. Zmonos keisti NESIULYKIT !