Tema: Re: lauko vandentiekio apsiltinimas
Autorius: dz
Data: 2009-04-17 18:57:24
prie to pacio:
1.koks mazdaug lankas gaunasi norit sulenkt d32 vandentiekio vamzdi, nes pas
mane ta pati problema tai gakvoju kiek eis prisikat giliai prie pamato, ir
po to staigiai i virsu kilt su vamdziu...
2. ar yra pagrindo vest d32 vamzdi jei nuo skaitliuko vidui viskas d18?
3. ar labai nepatikoma daryt vamzdzio jungima ir viska pakast?