Tema: Re: lauko vandentiekio apsiltinimas
Autorius: htc
Data: 2009-04-17 14:36:48
as nuo grezinio vamzdi pakasiau ~1,3m gilyje ir apdejau nuo fasado 15cm
polistirolo likuciais  /~\ ,

jei butu tas poristirolas susispaudes, tai manau po ziemos buciau rades
pasmegusia zeme tose vietose,  kol kas jokiu pozymiu,

galbut uzpilus zvyru/smeliu gal dar maziau persaltu lyginant su molio
gruntu.