Tema: Re: grindinis sildymas und mediena?
Autorius: Work
Data: 2012-02-24 09:45:51
Man santechnikai buvo grubiam "primetimui" pasake tokia formuliuke -
grindinio sildymo irengimas - 100Lt/m2, radiatorinio - 70Lt/m2. I ta kaina
ieina medziagos (normalios), darbas, vandantiekio ir kanalizacijos vamzdziai
bei ju suvedimas i taskus. Neieina tik pati kaltiline su iranga.
Grindinis sildymas pasak ju "atsiperka" per kokius 4 metus.
Cia Kaune, prie kokia puse metu. Finle kaina mazdaug tokia ir gavosi (dare
ne tie santechnikai, kur kaina susake, jei ka)