Tema: Re: grindinis sildymas und mediena?
Autorius: T:\)
Data: 2012-02-21 19:36:02
tai apie kas as ir sakau. Siulo cia matai lietlempes laikyti prie medzio ir pan. Tipo medis ant sildomu grindu nepraleis silumos ir t.t. Tai tokiem gudrociam siulau namus pasistatyti is 5 cm bruseliu ir gyventi kaip pasyviam name. Na praleidzia siluma medis, praleidzia. Pas mane vien sildomos grindys ir sudetos kamstines grindys (klijuotas kamstis). Virtuveje ir vonioje plyteles. Syla vienodai. O pagal kai kuriuos komentarus kamstis turetu nesilti, nes jis opapa koks silumos izoliatorius, geriau nei medis.
Skirtumas yra kaip greitai medziaga keicia siluma, plyteles greiciau sureguoja, medis leciau. Tik tiek.

T:)