Tema: Re: Namas 1auksto
Autorius: eimaz
Data: 2012-02-22 21:22:17
labai taupant, sako kotedžus sugeba ir iki 1000Lt/m2 pastatyt, tik gal kaip
rašei be katilo, be žolytės ir pan. aš šiai dienai skaičiuočiau ~1300Lt/m2
dalinė arba ~2500Lt/m2 pilna apdaila.

"T:)"  wrote in message news:ji2414$7fb$1@trimpas.omnitel.net...

jo, blyn, susimaisiau 1200 lt/kv.m. statybos savikaina kotedzo pardavimui
iki dalines apdailos.
Skaitau inidividualiam namui gali buti santykis didesnis koks 1500 lt/kv.m
nes statant kotedza yra vietu kur galima sutaupyti.

T:)