Tema: Re: Namas 1auksto
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-02-21 15:36:37
> labai neapibrėžta sąvoka "pačiam darant". Aš tai sakyčiau pačiam darant galima iš vis nemokamai viską pasidaryti. Tereikia kad būtų aplinkui daugiau statybų ir nebijoti tamsos:)
>
> Man dėžutė gavosi ~150K

Man tiek pat gavosi pusiau paciant darant 186m2 vienaauksti, iskaitant
20cm fasado neopora, medinius langus, grindini sildyma, 30cm grindu
apsiltinima, puse betoniniu cerpiu staogas/ puse namo ruloninis stogas
su 20-40cm apsiltinimu, zaibosauga, zidini/krosni, gelzbetonio
perdangas, vidaus sienu tinkas, vandentiekis/kanalizacija/pozeminiai oro
kanalai... sklypo pakelimas