Tema: Re: Fasadas: neoporas + med. dailylentes
Autorius: -Velnias-
Data: 2012-02-22 12:20:35
ha, mano galvos skausma kazkas apturi :) jau gera pusmeti, suku galva,
koki karkasa padaryti. nes panasi situacija - yra tinkuotas fasadas, o
vietomis palikta gruntuotas pavirsius kitai apdailai, pagal projekta -
dailylentem. BET, iskilo klausimu kruva. Pagal viska reikejo pries
klijuojant neopora (ar polisterola) prie fasado, ten kur bus numatomas
medzio karkasas, prie blokeliu pritvirtini idetines detales, prisukamas
metalines. Zinoma, ilgesnes nei neoporas. Paskui, suklijavus neipora,
jos lieka islindusios is fasado, ir prie ju tvirtinasi mediniai
bruseliai - karskasas, dedasi ant jo dailylentes. ANTRAS variantas,
kuris buvo galimas mano atveju, kadangi tu detaliu nepasidariau, pirkti
ilgus varztus po 25cm, ir sugrezioti visa fasada, taip prigreziant ir
brusus. Bet, tokie varztai brangus, ir mano atveju, vien varztam iseitu
apie 1500LT... Ir kitas ziaurus minusas tokio karkaso - salcio tiltai.
Tad galutinai uzsip... pasirinkau klinkerio plyteles :)
O variantas pavyzdyje jusu, man asmeniskai ,nera patikimas.. Kabinti
visa karkasa ant apatines kazkokios laikancios juostos man nerimta...
grezti kuginiu smeigiu i neopora isvis tokiu atveju nesamone. tie
kaisciai tinkami tik tvirtinti smulkias detales - lempas, dar kazka...
tu pagalvok, kiek medzio dailylenciu karkasas visas svers, kokia
tempiamoji jega bus. o jei dar koks uraganinis vejas isisuks i tarpus :)
nuples viska.
nebent, galima bandyti daryti tvirtinima ties parapetu stogo, ir ties
pamatu, gal tada..