Tema: Re: REQ:vandens grezinys
Autorius: 2mblas
Data: 2012-02-22 09:03:16
jeigu aplinkui yra kaimynai, kurie turi vienokio ar kitokio gylio grezinius,
tai butu pravartu paimti vandens is vienu ir is kitu, ir istirti
laboratorijoje vandens bendraja chemine sudeti. turedamas rezultatus tada
jau galetum aiskiau isivaizduoti kokia vandens kokybe viename ar kitame
gylyje yra. firmu atliekanciu grezimo darbus yra nemazai, todel siulyciau
pabendrauti bent su keliomis, kad susidaryti vaizda. vienos rimtesniu bent
jau visa laika budavo uab"artva", uab"vandens greziniai", uab"geologai".