Tema: Re: REQ:vandens grezinys
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-02-21 17:17:12
On 02/21/2012 04:27 PM, Terba wrote:
> Sveiki,
>
> Reikalingas vandens grezinys, koki rekomenduojate?
> Nes yra iki 30m ir apie 100m gylio...
> Kaip istikruju vandens kokybe skiriasi? Pliusai minusai? Kas koki
> naudojate?
> Ar tyrete vandeni? Nes teko susidurti, kad net 12m gylio grezinio vanduo
> pagal nitratus - ju buvo tiek kiek miesto vandentiekyje, tuo tarpu
> pastebimas kalkingumas, bet naudojant vandeni is to grezinio kaitinimo
> elementus reikia keisti reciau nei pas mane bute :)))
> Tai koks tas optimalus variantas? Tiek kokybes tiek kainos prasme?

Siaip nemazai tau gali papasakoti pacios firmos kurios grezia. Jos ten
ir visokius zemelapius pozeminio vandens turi ir t.t.
Visi tie 12m, 30m greziniai yra vadinami smeliniai. Tikimybe, kad bus
uzterstas vanduo be abejo didesne. Dar su jais yra problema, kad jie
zymiai greiciau uzsinesa ir reik valyt arba nauja grezt (~5 metai).
Normalus greziniai valomi zymiai reciau ir tarnauja zymiai ilgiau.
Jums rinktis.