Tema: Re: del termoreguliatoriaus katilui
Autorius: Driven
Data: 2012-02-20 11:01:18
Prothermui lauko daviklio reikes tada jei noresi keist katilo parametrus
t.y. karsto vandens temp. paduodama i radiatorius, nes kai pasijungia
termoreguliatorius nebeleidzia keist per valdyma ant katilo, bent jau man
buvo taip su laidiniu originaliu. Ir buvo problema tame, kad vandeni
uzkaitina smarkiai ir pravaro, jaustavos tokios bangos temperaturos. Gal cia
nuo termoreguliatoriaus priklauso, su kitais gal vis tiek leis.