Tema: Re: del termoreguliatoriaus katilui
Autorius: valytojas
Data: 2012-02-20 10:35:11
Kosmonautai su tom kainom, jei gerai aš suprantu yra 3 kontaktai:
1 - ijungia/išjungia katilo šildymo dalį, pagal nutylejima užtrumpinta.
2 - ebus jungtis, jei gerai suprantu čia papildomom funcijom skirtas
kontaktas, per kuri į termo rguliatoriaus ekraniuką paduodama pildoma
informacija tokia kaip katilo vandens temperaturos ir pan...
3 - lauko temperaturos daviklis.

Elementarus termoreguliatorius atlieka man pakankamas funkcijas, nes lauko
daviklio nematau prasmes jungti.