Tema: Re: krosnele vs zidinys
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-01-17 12:37:34
Pirkom Akmi salone, veža pagal užsakymus su sutartimi per 40d.
Jų meistras atvežė į vietą ir prijungė.
Jų puslapyje galima ją pamatyti, yra jos techninis brėžinys pajungimams
planuotis.
Kiti tos pačios krosnelės variantai matosi mano duotame linke, t.y. su
apdaila iš akmens: smiltainis ir dar kažkas...
Bet su akmenais kaina nepatraukli tampa...
Pajungimas universalus, nori iš nugarėlės, nori iš viršaus.
Mes vamzdžio svetainėje nenorėjom, tai jungėm iš nugarėlės.
Kamino anga buvo statant namą ruošta židiniui, bet apsigalvojus kad bus
krosnelė, indėklą pratęsėm žemyn, įdėjom atšaką tokiam aukštyje, kaip reikia
pagal brėžinį.
Nuo sienos galima atsitraukti kiek nori, jei siena nedegi - normų nėra.
Man patiko variantas, kai nugarėlė per 10 cm. nuo sienos.
Nuotraukų galėsiu padaryti, įdėti... Ryt...