Tema: Re: krosnele vs zidinys
Autorius: paul_
Data: 2012-01-17 09:30:22
Galvojom zidinys vs krosnele.
Pagal archtektura ir galimybes (ortakiu jau negalejom isvedinet) plius
pasizvalgius pas draugus , kaip irengta, teliko vienintelis pasirinkimas -
krosnele.
efektas tas pats( o gal ir geresnis), o kaina 2x mazesne.

Didziausias kaifas buvo tas, kad viskas uztruko savaite: sugalvojom , radom
is kur papigiai nupirkt ir meistras pajunge. Pajungimas labai paprastas. Su
zmona juokaujam, kad esant reikalui galim kur nors nusivezt ir laikinai
pasistatyt :)
staciau tokia
http://www.vilpra.lt/lt/prekes/17/krosneles/153496/nibe-contura-550-1
nes pasitaike geras kainos variantas.
Pakura nedidele, bet per 20 min kambary Taskentas pasidaro. Pats krosneles
vaizdas kambary - labai sexy :)

Taciau esu mates labai protingai padarytu zidiniu, kur ortakiai po visa nama
isvedzioti.

"Leon'"  parašė naujienų news:jf0le7$up7$1@trimpas.omnitel.net...

gal detaliau gali :)? Po pusmecio sis klausimas ir bus labai aktualus. Kuom
zidinys pranasesnis uz krosnele? Ta prasme kokie jo pliusai? Kaip suprantu
ir su krosnele gali plius minus pasiekti ta pati (kalabnt apie praktinius
sildymo niuansus) ka ir su zidiniu???