Tema: Re: Rekuperatorius ar reikia? sildymo alternaty dujoms, ar reikia?
Autorius: Sail
Data: 2012-01-12 14:40:51
Vienas garso slopintuvas tuoj po ipuciancio variklio, ir butinai garso
slopintuvai tarp aukstu. Subingalviai montuotojai tarp aukstu buvo neideje,
tai pries pora metu teko ardyti ir deti paciam. Viena idejau, kita jau
tingiu.

Reguliuot su dimeriu gal ir galima butu, bet tiesiog to man nereikia. Jei
noriu pravedint priverstinai, ijungiu mygtuka svetainej ir varo visu
galingumu. Kai uztenka, isjungiu. Kai nesu namie, tai vedinimo nereikia.

Plius, jei pastoviai padavinesiu po truputi salta ora, gali atsirasti
rasojimo problemu del paduodamo salto oro. Jei nakti veikia 10 min ant max,
o 50 min ilsisi, tai vamzdziai turi speti atsilti iki kambario temperaturos,
kas saugos nuo rasojimo. Gal cia ir veltui siknoj slieku ieskau, bet vis tik
manau kad galvoju teisinga linkme.