Tema: Re: Rekuperatorius ar reikia? sildymo alternaty dujoms, ar reikia?
Autorius: Sail
Data: 2012-01-12 09:48:42
*140 kvadratu tai ne toks jau ir kuklus, zinoma nuo seimos dydzio priklauso.

*Priverstinis vedinimas yra geris, esu pasidares (tada rekuperatoriu dar
nebudavo), naudoju ir labai gerai.

*Rekuperatoriu kaip kondyske vargu ar panaudosi, bent jau man sunku
isivaizuot kaip

*jei pinigu daug, tai dujinio sildymo zinoma pakaks

*jei pinigu visada planuoji turet daug, o ir namo nepardavinet, tai ir be
kamino apsieti galima. Bet daznai kamine isveda ventiliacines angas (degtuku
dezutese tai iskisa vamzdzius per stoga.

*Rekuperatorium nepasisildysi, nesant duju, elektrinis radiatorius pades,
jei galingumas ivado pakankamas

*pasauly mazai variantu, kai pigiau, ir krushtis nereikia. Todel tingint ka
nors daryt, apie "pigiau" nereikia turet minciu.

*Jei ten ruosies gyvent iki gyvenimo galo, tai sumazes ir pajamos veliau, ir
gal peckuriu padirbet jau nebesunku pasidarys. As kamina butinai daryciau.
Va nepadariau rusy burzuikei kamino isvado, ir matau, kad gerai butu buve.

*geriau numatyt ir padaryt name daugiau navarotu, ir dalies paskiau
nenaudot, negu kai kazko akivaizdziai truksta, o deja jau nepadarysi. Bet
zinoma kompromisas su pinigines storiu.