Tema: Re: Ivadas gyvatukui name
Autorius: Ekokodas
Data: 2012-01-12 10:31:15
Pagal Tavo parasyma, tai vasara Tu ranksluoscius lauke ant sniuro dziaustai,
ar kuri katilo mazaji rata, kad gyvatukas 2-3 val. per diena karstas pabutu?
Nuo kolektoriaus, tai visai negerai, ypac su grindiniu sildymu.
Ekonomiskiausias variantas- kiek reikia- sukti karsto vandens boileri per
gyvatukus. Aisku jie turi buti nerudyjantys.
Pas mane sukasi nuo 6 iki 10 val. ir vakare nuo 20 iki 24.. Savaitgali -
visa para. Jokio diskomforto ir papildomu rupesciu nei ziema nei vasara
nebuna. Jei Tau nereikia karsto vandens, tai ir gyvatukas buna saltas.