Tema: Re: Ivadas gyvatukui name
Autorius: gnt
Data: 2012-01-12 09:28:47
taip, abiem atvejais termofikatas vaiksto per gyvatuka. tavo paminetas
variantas man nepatinka. visu pirma gyvatukas turi buti nerudijancio plieno,
o ir vasara as boileri sildysiu ant elektros, tai man nera reikalo kad
istisai elektra sildyti ta gyvatuka, o ir karsto vandens cirkuliacijos
nedarysiu.