Tema: Re: Pamelynaves KKK vamzdis
Autorius: Sail
Data: 2011-12-27 15:04:30
Nu bet juk nemazai zidinio kapsuliu buna jau su juska itaisyta is gamyklos.
Tiesa, kai pridarai, tai palieka kazkokia skyle kamine, neuzdaro sandariai.

Reiskia pardavineja draudziamus daiktus, o visi juos sisideda namo ir nieko?

O ir krosnis kaime juska reguliuojasi, ir taip itariu 99% kaimo trobu.
Reiskia visi pazeidejai...