Tema: Re: Pamelynaves KKK vamzdis
Autorius: Vai
Data: 2011-12-27 15:01:05
pagal priesgaisrinius reikalavimus negalima pridarineti dumtraukio (nors
trauka susimazina sekmingai)! Traukos mazinimas galimas ileidziant papildomo
pasalinio oro i kamina, taip mazeja traukimas is peciaus. Tarkim ilgiau
nepajudinus juskos tarpeliai aplink mazeja ir gali uzsikisti arba dalinai
uzsikisti, uzsikisus i katiline varys dumus su smalkem.