Tema: Re: Geologiniai grunto tyrimai
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-12-08 12:09:07
O va iki tokio sudo privede uzsakovai ir projektuotojai. Ir nors
nesinori bet su tavimi tenka sutikti.
Uz tokia kaina tyrimu normaliu neimanoma padaryti. Visu pirma greziniu
skaicius turi buti toks, kad ant kiekvieno pamato kampo butu po viena
grezini - tokie ir yra reikalvimai. Be to daznai tyrimai daromi
neoficieliai arba tipo oficialiai, nors valstybines prieziuros patikra
apeinama, nuslepiant ataskaitas, projektuotojas daznai mano jog jam
nieko nereikia, arba pats nesupranta ko reikia, nes pagal tyrimus
normalius projektuoti nebemoka, uzsakovas taupo pibigus. Va kai namukui
atlikti tyrimus kainuos 5000 lt, bus jie atliekami pagal STR'a, Eurokoda
ir kitus staybinius normatyvus - skaitau pamatai turetu atpigti (nes
projektuotojas prie tokiu tyrimu - jama pati blogiausia scenariju, kuri
dar savo saugos koeficientais pablogina ir tyrimai gaunasi
nebereikalingi is esmes). Bet kokiu atveju net ir bele kokie tyrimai tam
tikrais atvejais gali nepadeti, jei gruntai bus labai kaitus, bet cia
greiciau isimtys.
Esme ta kad geologiniai tyrimai yra suzlugdyti visiskai. Beje ne karta
tyrimu metu nustyta, kad pastato praktiskai nera verta ten net statyti,
nes iki 15 m eina takus gruntas - va tadu ir pasistatyk be tyrimu,
susikraipys visas, nors su savo bopketu isivaizduosi, kad geras molis...