Tema: Re: Geologiniai grunto tyrimai
Autorius: Darius-B
Data: 2011-12-06 21:55:21
+++

"someone"  wrote in message news:jbkgmq$ai4$1@trimpas.omnitel.net...

Vienas daresi oficialiai tyrimus - du grezinius - rezultate molis,
viskas chiki, visi laimingi buvo kol realiai nepradejo grezti poliu ko
pasekoje puse greziniu uztaike smeli, puse moli.
Teko ekspromtu didinti greziniu gyli, koreaguoti poliu kieki ir t.t.
Na ir kokia nauda is tu dvieju "oficialiu" greziniu ir >1000 lt paleistu
vejais? Skaitau ismesti pinigai i bala ir tiek.
Pigiau butu buve atsivaryti traktoriuka (1 val apie 80 lt is issigrezti
kokius kad ir 5 >2 metru grezinius (dar kokie 150lt). Zodziu uz 500 lt
galima pasidaryti "praktinius" tyrimus ir miegoti ramiai.
Aisku niekas nedraudzia uz 1000 litu daryti teorinius ir jaustis krutai.