Tema: Re: Konarskiobutai.lt Verta?
Autorius: eimaz
Data: 2011-11-25 18:17:47
tu bent vartei skelbimus? tarandeje nauji kotedžai su daline apdaila 150m2
parduodami po 360k lt. pats su pažįstamu pasiėmęs sklypą pasistatytum ir už
300k lt čia jau su žeme. 200k lt liks įsirengimui.
o jei tau konarskio gatve yra geresne vieta, tai kiekvienam savo. man pvz
baisu ten.

"spakainas"  wrote in message news:jao1fa$3e4$1@trimpas.omnitel.net...

Namas, tokioj vietoj kaip tas butas, kainuos 5 limonus, nes vien sklypas
kainuos kokius 4.
O namas 30 km nuo centro vėlgi turi daug savo trūkumų, tai vieningos
nuomonės kas geriau kaip ir nėr ;]

Iš keleto pusiau pasiturinčių žmonių nuomonių galiu reziumuot, kad
geriausia yra:
Neblogas butas geroj miesto vietoj + sodyba geroj vietoj (px koks
atstumas nuo miesto, svarbu graži vieta, nes važiuosi tik
savaitgaliui/atostogoms).