Tema: Re: Konarskiobutai.lt Verta?
Autorius: audrius
Data: 2011-11-24 17:03:54
nori gyvent langu I Savanoriu pr.? negalesi lango pradaryt del triuksmo, langai bus purvu apneshti, iki centro vis tiek pesciomis toli, geriau jau ziurek ciurlionio-donelaicio-raseiniu g, kvartale atstumo nuo tos vietos 100-200m, ekologija geresne, tik tiek, kad ten pagrinde seni namai

"KosnN" <tram@nerasyk.com> parašė naujienų news:jalkfg$omg$1@trimpas.omnitel.net...