Tema: Re: Del sildymo sistemos issipletimo bakelio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-11-24 12:22:13
2011-11-24 10:48, Paulius Zaleckas rašė:

> Todel, kad visa sistema po slegiu, o ne tik siaip prileista vandens iki
> virsaus. Va jei taip butu, tai tada ir bakelio su membrana nereiktu,
> uztektu kibiro su vamzdziu i dugna prijuntu. Mano tevu namuose butent
> taip ir buvo, o kodel siuolaikinese sistemose viskas po slegiu tai
> nzn... matyt kazkas geriau...

Prileidi i sistema vandens, uzsuki bakeli, isleidi is bakelio vandeni,
uzsuki, atsuki sistema. Pasildytas vanduo gali issiplesti bakelio turiu.

Slegis ataususioje sistemoje buna tik tuo atveju, jeigu neuzsuktas
vandentiekis. Visa kita gali buti tik stulpo ir siurbliu slegis. Ar tai
turi itaka bakeliui?