Tema: Re: Del sildymo sistemos issipletimo bakelio
Autorius: efka
Data: 2011-11-23 14:46:26
La,

> O kaip matai ar issipletimo bakelis tuscias t.y. be vandens ?

bakelis ant ilgo vamzdzio kabo palubeje- pajudinti eina. Tai ir jauciasi
kad vandeniuko ten nei laso..

> Dar buna kai gumine memrana buna prilipus prie korpuso ir issipletimo indas
> neveikia. tokiu atveju reikia isleisti ora, pakelti slegi sistemoje vandens
> pagalba ir atsoka memrana (sako girdisi) tada nuleidi slegi iki nulio,
> priputi i issipletimo bakeli oro (kiek oro reikia ziureti pagal sistemos
> vandens kieki) ir vel vandensiu sukeli slegi iki to 0.7.

Tai kaip supratau dabar darau taip:

1.isleidziu ora (jei ten jo yra :) is bakelio per ventili.
2. pakeliu slegi sistemoje kad uzsipildytu bakelis
3. pajudinu bakeli ar uzsipilde vandeniu, jei membrana "atsoko" ar jei
tiesiog uzsipilde vandeniu nes pries tai buvo per didelis slegis bakelyje.
4. pripuciu bakeli iki 1 atm ??? O ar eis pripusti tiesiogiai ar reiks
atjungti bakeli? Nes po atjungimo ar tik vel neturesiu paradinio
varianto- tuscio bakelio :)

Aciu