Tema: Re: Shahlykine
Autorius: siGis
Data: 2009-04-15 23:31:48
"tomasz" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:gs42ua$pe9$1@trimpas.omnitel.net...
> as aisku nenoriu paties izeist, bet ar ponas vandens du kartus
> nenaudojate?, kaip kokie pencininkai megsta daryt... kojas nusiplauna, o
> po to su kibireliu kaka nuleidzia....
> o apie gamtos tausojima, tai tik nereikia, kiekvienais metais simtai m3
> sausuoliu miskuose atsiranda ir supuna, koks skirtumas kaip jis isnyks.

Jeigu cia man tai atsakau.
Vandens du kart nenaudoju bet tokio naudojimo nepriskiriu kazkokiai
smerktinai, pensininkams budingai savybei. Netureciau nieko pries panaudoti
ta vandeni antra karta jeigu tai butu pakankamai patogiai, patikimai,
nebrangiai ir tehniskai padaryta. Gerai mums turintiems pakankamai daug
nebrangaus gelo vandens. Pasaulyje daug kur toks pakartotinas vandens
naudojimas yra vienintelis budas gyventi bent minimaliai tvarkingai ir
higieniskai.

Tik nereikia man pasakoti apie miskuose supuvancius sausuolius :)
Taip ju tikrai daug supuna. Bet ne tiek jau ir daug is tu puvanciu pakliuna
peciun ir beveik visiskai nepakliuna saslikinen. Pamegink zmogui parduoti
papuvusiu sausuoliu malkas. Visi iesko geru, kokybisku. O i saslikine is
viso ne bet koks medis tinka. Cia kaz kas rase kad galiausiai sukurena visas
po saslykepio likusias siuksles. Matyt ir visokias plasmasines. Sekanti
karta kepami saslykai turetu apruksta visokiais aldehidais. Tai jau gali
buti pavojinga sveikatai.

Bendrai laikausi nuostatos kiek tai imanoma visais atvejais bet ka vartoti
racionaliai, taupiai. Ir tai ne kazkokia bjauri charakterio savybe o
supratimas. Jeigu paziuretum tai visa zmonijos pazanga laikosi ant vis
racionalesnio resusrsu naudojimo ir siekio gaminti su mazesnem sanaudom.
Nukrypimai sukelia krizes. Dabartine ne isismtis.