Tema: Re: Shahlykine
Autorius: _paul
Data: 2009-04-14 11:57:05
maniske taip pat skeciasi po truputi, bet darysiu vel tokia pacia:
gylis tikrai mazesnis nei 30 ( gal 15-25 cm)
ilgis plotis dafieni - pagal naudojamu yrankius.
Taciau man labai patinka dvigubas dugnas:
pro skylutes pelenai nubyra ant antro dugno, is kurios susisemiu pelenus.
Plius tarpui tarp pirmo ir antor dugno uzdengimui is sonu turiu dvejas
dureles - kol uzsidega atidarau, kai kepu uzdarau - ilgiau zarijos laikosi.
Na o pati saslykine tokio aukscio, kad nereiktu lankstytis.
Aisku, ji ne transportuojama, bet prie namu galiu nustempt kur noriu.