Tema: Re: Mediniai pabegiai pamatams?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-04-12 15:02:11
Jei sandeliukui - tai keturis ar sesis didesnius akmenis ant kuriu
balkeliaus paguldysit ir gana... arba pajami tiekpat senu kibiru, uzmaisai
juose betona ir prakases zole ir i duobute imetes siufeli zvyro pastatai i
ta vieta kur "pamatas" bus. po keliu dienu suausus, dedi ant to viso betono
murlotukus ir kali lentas...