Tema: Re: Mediniai pabegiai pamatams?
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-12 14:49:56
"Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message
news:grq5ov$4qq$1@trimpas.omnitel.net...
> Net jeigu neskaitant to, jog tai yra NUODAS, jie vistiek po kokio
> desimtmecio supus aptrunys ir bus netinkami naudoti... jei jau taip
> taupyti pisliavos saskaita norisi, geriau nuvarykit i kokia sugriuvusia
> ferma, pas artimiausia zmogeli paklauskit ar galima issilupt pamatams
> naudotus betono gabalus ir bus jumi pigus, bet garantuoti pamatai...

Jeigu tas "namukas" butu tinkamas ilgesniam eksploatavimui,tai galima butu
padet jai finansiskai ir surest gerus pamatus - i graba nenusines gi tos
trobos ir ji liks anukams,nebent paliks kokiam "caritas"?!
Bet tai tikrai tera sandeliuko tipo statinys 8x5 m dydzio.Jo sienu storis 45
mm.Tai ir svorio jokio nera.Rusio jai nereikia ,o ir techniskai jis nera
imanomas jos sklype,nes gruntiniai vandenys yra paciame pavirsiuje.
Taigi,mano supratimu,ten uztektu max 0.5 aukscio ir 20 cm plocio pamatuku.
Tai pasakyk kiek gi tai gali maksimaliai kainuot,jei i darba uzstatysime
visa seimyna?