Tema: Re: dujinio katilo optimalus veikimas
Autorius: Sail
Data: 2011-11-16 15:12:16
Zmones, o jus gyvai ciupinejot kas nors ta sistema, ar tik siaip speliojat?

Taigi galima nustatyti kambario daviklio itakos procenta. Kame problemos?

Ir kolega teisus, galima suzaisti radiatoriu galvomis ir apsieti bevidaus
daviklio. Komforto prasme gal net teisingiau butu, taupymo prasme
tikriausiai ne.