Tema: Re: dujinio katilo optimalus veikimas
Autorius: Snoopy
Data: 2011-11-16 15:07:30
Gerai jei vieno kambario namas ;) Užsikuri ždinį ir kiti kambariai šąla
? Atidarius langą ar pakūrus židinį radiatorių galvos atitinkamai
sureaguos ir suvaldys situaciją.

O šiaip ar nemaišomos čia sąvokos ? Termofikato temperatūra su kambario
temperatūra. Gal termofiktato temperatūra labiau susijusi su šilumos
nuostoliais ir spaudžiant šalčiui geriau palaikyti šiltesnį termofikatą ?