Tema: Re: Rekuperacinė vėdinimo sistema
Autorius: va
Data: 2011-11-15 20:56:12
Kanaliniai jungiasi, beabejo. Tik organizuojant patalpų vėdinimą su
sutapdintu vėsinimu/šildymu, atsiranda tokie niuansai:

1. Efekto užtikrinimui oro srautai turės būti didesni, kas automatiškai
reiškia tiek paties vėdinimo įrenginio didesnį našumą, tiek sistemos
"gabaritus", o iš to - ir sistemos kaina;
2. Neįmanoma užtikrinti komfortinių temperatūrų skirtingose patalpose (pvz.
didelė svetainė pietvakarių pusėję ir miegamieji priešingoje), kadangi
vienas ir tas pats įrenginys tam tikru momentu dirba tam tikru rezimu visam
namui;
3. Bla bla bla, lia-lia-lia.....

Jeigu trumpai - toks sprendimas pasiteisina pvz. prekybos centruose, sporto
salėse ir pan. objektuose, bet ne individualiame gyv. name.