Tema: Re: Rekuperacinė vėdinimo sistema
Autorius: AurimasB
Data: 2011-11-15 19:57:14
nu supratau, "pparastų nejungiam" o "nepaprasti" as turiu galvoj kanaliniai ar kaip juos ten :). vidinį bloką pajungį į vėdinimo sistema, kuri paskirsto orą po kelia patalpas, tai čia tai kondicionieriaus sistemai reiktų atskirų ortakių? nesijungia į rekuperacinės sitemos ortakius?
nes aš galvoju ar geriau galingesį ir iskirstyt, ar atskurus "paprastus" pagrindinėms patalpoms.