Tema: Re: Banko marzos?
Autorius: Dizzy
Data: 2011-10-19 20:38:40
2011.10.10 16:55, T:) rašė:

> Del nurasymo is kitu banku - pakankamai lengvai tai padaroma ir dabar. Kreipies i teisma, gauni vykdomaji, eini pas anstoli ir nuo visu tavo saskaiteliu nusiraso po sumele kiek randa (arba kiek reikia) :) O tokia sodra ar vmi, greiciausiai net be teismo nusirasys.

jiems to nereikia. Jie pateikia kitiems bankams debeto pavedimus.
Sutartyje parasyta, kad tu "negincijamai sutinki". Jie gali nurasyti nuo
ko nori ir kiek nori, tu neturi teises priestarauti ir nurodyti, kad pvz
nuo korteles viena suma, nuo saskaitos kita.
Bet koks punkto nevykdymas- pvz nepranesei, kad pasikeite tavo alga, net
gi jei ji padidejo, gali buti traktuojamas kaip pazeidimas ir
pareikalauta per 30d grazinti visa kredita negincyjamai. Naudojami
zodziai ir frazes "negincyjamai, vienasaliskai, ne ginco tvarka" ir pan.
T.y. jiems net nereikia joko teismo sprendimo.
Is kitos puses, vos ne visa sutartis priestarauja daugeliui
Konstitucijos punktu.

Paziurekite cia pvz http://banku-naujienos.lt yra paryskinti zodziai.

Man paciam dabar reikia kredito, nemazai ka zinau, apie vidine virtuve
nes pradirbau viename is keikiamu banku be veik 10 metu ir zinau kas ten
kaip darosi. Todel suku galva, kaip cia prassisukus be kredito, nes
dabartines sutartys yra skirtos kamikadzems.