Tema: Re: Banko marzos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-09 10:56:04
Gal butu galima pamatyti konkrecias formuluotes,pagal kurias bankas gali
daryti ka nori?

"Statybininks"  wrote in message news:j6rit0$60p$1@trimpas.omnitel.net...

sutartys tai ziaurios, kol neatiduodi realiai paskolos - esi banko vergas
teko ir man juo tapt, tik suma protu suvokiama
del sutarciu: nordea: ziauru, kai kurie punktai protu nesuvokiami ; siek
tiek svelnesne nordlb, padoriausia sebo
nors esme nesikeicia - bankas is esmes su tavim gali daryt ka nori