Tema: Re: Pirties irengimas
Autorius: shadow
Data: 2011-09-29 14:32:41
"Masala" > wrote > Prietelius pats isirenge pirti. Kazkas jam pripasakojo,
kad suomiai pagrinde
> pirciai naudoja pusies mediena. Vaizdas ir komfortas toje prtyje labai ne
> koks - sakai lenda ir is sienu ir is gultu, baisu prilipt... Kokia mediena
> naudoja skandinavai? As galvojuapie drebule.
>
> Kokia silumos bei dregmes (kad dregme nekiltu i nama) izoliacija naudoti?

nelabai turiu laiko issiplesti,tai tuo paciu ir porinti (keliauju).
Pirty spygliuotis???!!! Nu nzn kokie ten suomiai,gal is laplandijos-ten su
lapuociais problema :)
Manau Showmanaz ne blogiau paaiskins. Bo dabar as tau paporinsiu,po to tu is
jo reikalausi,atsiras neatitikimai-jis mane keiks ;)
O jei rimtai,tai planuojamas sekantis prisijungimas ryt vakare,tad jei dar
bus aktualu-mielai pasidalinsiu.
Sekmes