Tema: Re: Pirties irengimas
Autorius: Masala
Data: 2011-09-29 13:56:42
Na tai paporink:

Prietelius pats isirenge pirti. Kazkas jam pripasakojo, kad suomiai pagrinde
pirciai naudoja pusies mediena. Vaizdas ir komfortas toje prtyje labai ne
koks - sakai lenda ir is sienu ir is gultu, baisu prilipt... Kokia mediena
naudoja skandinavai? As galvojuapie drebule.

Kokia silumos bei dregmes (kad dregme nekiltu i nama) izoliacija naudoti?

Ir siaip patark ko vengti ir be ko pats pirty neapsieitum ;)