Tema: Re: 2 kl. del el. prietaisu pajungimo
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-09-07 10:27:41
On 09/07/2011 09:59 AM, Meff wrote:
> [...]
> Laidus vedžiojo kol dar nebuvo gipso ir jungiklius dėjo tas pats "meistras".
>
> Dabar reikia sugalvoti kaip teisingai atsiskaityti už kitus lyg ir gerai padarytus darbus. Tiesa, vienas (gal ir 2, gal 4) lubose esantis halogenas LYG IR mirga (na, mirktelna kas kelias minutes kambaryje kažkas, bet niekaip nesugebu užfiksuoti akimis kas tiksliai, tik tiek aišku, kad koridoriuje tuo pat metu nemirksi niekas - vadinasi tai ne eleltros tinklo šuoliai).. įdomu, čia halogenams (pačioms lemputėms) būdinga? GU10, 220V (be trafukų).

Elektrikas tai tikrai "pagerintas" cia jum viska vedziojo... Halogenas
neturi mirget :) Reiskia kazkur blgas kontaktas, o tai savo ruostu
vienas zingsnis iki gaisro!

Del tu 2 punkto, tai isimk jungikli ir paziurek kiek ten laidu, jei 3,
tai turetu but imanoma padaryt, kad perjungus jungikli bet kuriam gale
lempa arba isijungtu arba issijungtu, nebent elektrikas dar kur nors
tuos laidus vedziodamas sugrybavo...

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com