Tema: Re: 2 kl. del el. prietaisu pajungimo
Autorius: Night
Data: 2011-09-07 09:45:46
1. Vienu laidu - pastovi faze, kitu laidu - faze, nuo kurios ventiliatorius turi isijungti (nuo sviesos, atskirai -
kaip nori), treciu laidu - nulis.
2. Mazai info, kas per "jugntukas su laiptais" - ar cia su rele padaryta ar tiesiog 2 perungikliai. Neiasku kur
trigyslis laidas nueina is jungiklio, bet riju gyslu laido uztenka, kad padaryti apsvietima is dvieju vietu. Bet
kuriuo atveju meistrelis, aiskinantis "kad tiap turi buti" - pisa tau prota.