Tema: Re: Q: Del namo Kaune, Kauno rajone
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-09-01 13:45:02
Del dujotiekio ne per tavo sklypa, tai Kauno dujos turi fiksuota tarifa
kiek uz 1 m dujotiekio plius spintele ivadine, man reikejo isivest nuo
kitos puses gatves (~4m vamzdzio) tai gavosi apie 3000 Lt
Plius lauko dujotiekis tavo sklype beigi vidaus dujotiekis is lauko i
nama iki katilo dar koki maziausiai 2500 Lt, priklauso kiek ten to
vamzdzio nuo duju spinteles iki katilines ir kiek jo viduj, bet taip
grubiai standartiniam sklypui gali priimt tiek kiek parasiau....

Namo sildymo sistema su radiatoriais, katilu, kaminu etc manau ivertink
nuo 25000+ (cia dujinis katilas, boileris, radiatoriai, katilines
vamzdynai ir namo vamzdynai.....

Kieto kuro ir dujinio katilo irengimo  kainos nelabai ir skiriasi......
aisku cia jau smarkiai priklauso nuo konfiguracijos, bet paprasciausius
galima sumontuot mazdaug uz tiek kiek parasiau.....(na, cia irgi
priklauso nuo to kaip kas supranta zodi "paprasciausias"  :)) )

Sekmes renkantis....

--
MaRiUs
Kaunas