Tema: Re: Q: Del namo Kaune, Kauno rajone
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-08-30 22:16:08
Na, uz tokia kaina zinau ir geresniu variantu nei sitas.
Mano nuomone minusai:
Dujos uz 50m neaisku kas kada ir kaip ten zada vestis dujas is tu 4
kaimynu, o jei sugalvosi kad tau ju reikia dabar ir cia, tai kainuos nemazai
Kanalizacija - ne miesto, pigu bet pasidomek savade ar tikrai nenumatyta
miesto kanalizacija, jei numatyta - su vietine nepriduosi namo.
Vandentiekis - vietinis .. gal ir pigiau bet jei kas nutiks - pvz suges
siurblys etc - prasides stumdymasis tarp kaimynu , tipo neturiu litu
dabar ir pan.... nu cia kai kritine mazuma 4 tai smarkiai jauciasi kai
koks netgi 1 nedalyvauja sumetant ltl...
garazas 1 masinai... nu dazniausiai tai tokioj vietoj manau ne 1 masinos
reikia seimai....(nebent yra klampojimo po moli rudeni apie kilometra
fanu...)

Tokio lygio tik sublokuota per garazus nama kolega pardavineja vijukuose
palei romainius pilnai civilizuotoj vietoj (gal is kokiu 40 sklypu
vienas kitas dar ir negyvenamas/neuzstatytas) su asfaltu ir panasiu
atstumu iki transporto (apie 600m iki mikriuko sustojimo),
dujomis,miesto vandentiekiu, kanalizacija, trinkelem, katilu ir t.t.,
kvadratura berods irgi panasi,kainos nezinau, tik kiek pamenu tikrai
mazesne nei 300k, dar tiesa garazas dvivietis.

Jei domina rasyk maila - parasysiu kontakta.....

Taip pat romainiuose pasizvalgyk, aplink mane Lubinu g, romainiu g.
sankryzoj bene 10 kotedzu neseniai pastatytu pardavineja, viena is vis
dar stato palei nosi, tai kiek matau tai stato pakankamai kokybiskai...
bet kazkaip ilgai jie neuzsistovi,

--
MaRiUS,
Kaunas