Tema: Re: Ar daretes kas laistyma patys?
Autorius: Pi.
Data: 2009-04-08 09:43:10
geras.. o kur sakei padaro projektuka kaip isdestyt purkstukus..?
nes galvojau siemet kainos laistymo sistemos irengimui bus nukrite.. ale
panasu, kad montuotojai dar nespejo kainu numazint.. uzsigiedojo ~700 lt
/arui
beja kiek paciam kainavo isirengti.. neskaiciuojant darbo valandu.. tik
medziagas..