Tema: Re: Ar daretes kas laistyma patys?
Autorius: new
Data: 2009-04-07 17:13:20
as padariau elementariai:

is namo pries betonuojant grindis ismeciau 6 vamzdzius i skirtingas puses ir
sujungiau juos nuosekliai katilinej, kiekvienam po kraneli. primeciau is
akies kiek reikes purkstuku(gardenoj ~50lt vnt) ir juos susidesiu.

pagal slegi sukinesiu kranelius, kas manau visai nesudetinga... man gaila
isleist kelias stukas uz 'projekta', valdiklius ir tt, geriau kokia pavesine
pasistatyt :)

man svarbiausia kad slangos nereiktu tampyt ir tolygaus laistymo, ko
tikiuosi is savo sprendimo.