Tema: Re: Namo pamato praplatinimas
Autorius: Nioka
Data: 2011-08-02 22:35:31
Shis pamato praplatinimas vadinasi "atramine sienele".
Dariau pas save. Darbo buvo tikrai daug, nors polistirolo tik 4cm,
betono ~8cm. Ant situ 8cm (gal net 6cm, gerai neatsimenu),
stovi 3,5m aukscio pirmo a. silikatiniu plytu siena ir 1,5m antro a. tasytu
silikatiniu plytu siena (storiai - puse plytos).
Labai norejau plytiniu sienu, o ypac antram aukste tasytu plytu,
todel ir dariau ta atramine sienele, bet jei dabar statyciau is naujo,
sito darbo nedaryciau, spresciau kitaip.
Kazkur dar tureciau turet tokios atramines sieneles konstrukcijos
brezini su armaturos ir armaturinio tinklo kiekiais.
jei rasiu imesiu.