Tema: Re: Namo pamato praplatinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-08-02 16:15:05
Blukas davė labai gerą pasiūlymą, bet manau, kad vargu ar juo pasinaudosi,
dažnai lietuviai užsiima saviveikla, o poto visus aplink kaltina. Pats savo
namą sutvarkiau su Murfor sistema, viskas gavosi puikiai, jokių papildomų
klausimų nebuvo. Praktiškai viso namo sienas gali pakabinti. Tokiu būdu JAV
apmūrijami dangoraižiai.
Su pamatų platinimu neprasidėčiau, nes armatūra links pamatas sės ir sienos
kraipysis ir trukinės. Plytos pilnavidūrės t.y sunkios. 4m ne juokas, priedo
reikės spręsti sąramų klausimą.