Tema: Re: sklypo sukelimas - veja
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-07-26 14:25:35
Manau po ziemos gruntas sukris zinoma nevienodai, tada galesi dar didesnes
duobes juodzemiu palyginti. Del geltonavimo, tai skiriasi grunto sudetis,
ten kur molis - daugiau dregmes zole dar zalia, kur smeliukas - maziau
dregmes zole geltonuoja. Per liutis atvirsciai. Jei nori daug maz islyginti
spalva, gerai patresk jei gruntas rugstokas amonio salietra, jei gruntas
sarminis amonio sulfatu.
Zole suzaliuos tamsia spalva ir dygs kaip pasiutusi.
Dar gali pagal piktzoliu grunto sudeti issiaiskinti, tada matysi kur daugiau
laistyti. Piktzoles purski herbicidais.